logo

Zavod Ypsilon je nevladna neprofitna organizacija, ki povezuje mlade pripadnike generacije Y in jih spodbuja pri razvoju lastne karierne poti. Mladim ponujamo možnost odkrivanja strasti in nadgrajevanja znanja za večjo zaposljivost, hkrati pa spodbujamo samozaposlovanje in nudimo podporo za uspešen začetek lastne podjetniške poti.

Zavod Ypsilon, Šmartinska cesta 152, 1000 Ljubljana (Acceleration Business City HUB)
info@ypsilon.si

Zavod Ypsilon

SOF main visual 20152

24. SOF bo skušal premakniti meje, tudi (ali predvsem) v glavah

 

 

Rdeče niti 24. SOF, ki nagovarja z »upaj si!« in ga 26. in 27. marca 2015 v Portorožu organizira Slovenska oglaševalska zbornica, so POGUM, STRAST IN NAVDIH. Največji dogodek stroke bo ponudil orodja in vsebine na temo nevarnosti varnih poti in preseganja tveganj kot investicije za uspeh. Nagradil bo dela, ki so si upala in uspela, ter ustvaril pogoje, kjer bosta drugačnost in pogum nagrajena. Predsednica 24. SOF največjemu in najbolj celovitemu tekmovanju v slovenski komunikacijski industriji napoveduje »čas prestopa iz cone udobja, čas doseganja novih vrhov in brisanja meja našega delovanja. Brez izgovorov. S pogumom in strastjo«.
 
24. SOF združuje stroko

Dvodnevni osrednji dogodek stroke (letos bo 26. in 27. marca v Portorožu) enkrat letno poveže vse domače akterje v marketinški stroki, izlušči in nagradi najboljše med dobrimi, in hkrati s celostno zasnovanim kongresnim programom odpira razpravo o aktualnih vprašanjih v komunikacijski stroki, omogoča pa ne le izmenjavo znanj, izkušenj in idej, temveč tudi pogledov na nadaljnji razvoj stroke.

 

24. SOF nagrajuje najboljše med dobrimi

Kreativno bero minulega leta bo ocenjevala 11-članska žirija 24. SOF, pri ocenjevanju celostnih oglaševalskih akcij pa se bodo članom žirije pridružili še trije dodatni člani iz vrst oglaševalcev. Vsa, v tekmovalni del SOF-a prijavljena dela do vključno 26. februarja bodo lahko tekmovala v kar 12 kategorijah.

 

24. SOF izobražuje

»Iskali in našli smo 35 govorcev in sogovornikov, ki imajo kaj povedati. Od nas pa je odvisno, ali in koliko jih bomo slišali«, je programsko zasnovo predstavila Marja Feldin, predsednica 24.SOF, ki dodaja, da »lahko tako v programu velikega odra kot tudi v vzporednem programu vsak zase najde odlične vsebine vrhunskih kreativcev in poslovnežev, ki premikajo meje. Tudi tiste v glavah, da bi uspeli.«

Umetniški in kreativni direktor Ogilvy&Mather na Dunaju, Gregor Ahman, je mladi kreativec leta 2011, ki s svojimi akcijami vedno znova dokazuje, kako z minimalnim proračunom doseči vpletenost milijonov, in se ob tem silno zabavati. Jaime Mandelbaum, lastnik dveh zlatih kanskih levov in zverinske pričeske, sicer Brazilec, je zagotovo gost letošnjega SOF-a z najbolj barvitim CV-jem. Prav vsak od treh kontinentov, na katerih je že deloval, bo pustil odtenek v predstavitvi »Perfukction«, s katero bo skušal prepričati, da je je popolnost precenjena. Björn Ståhl, nagrajen z več kot 60-imi nagradami v obliki levov, svinčnikov, jajc ter drugih nedefiniranih, vendar zaželenih oblik, pa prihaja na veliki oder s šarmom skandinavskega minimalizma. Ståhl je prvi in pravi odgovor na vprašanje, ki ga zastavlja poslušalcem, in sicer »Lahko majhno postane veliko?«.

Na pregled oglaševalske letine, popotovanje po najbolj junaških oglaševalskih delih nas bosta popeljala Luka Bajs (Pristop) in Drago Mlakar (Publicis Groupe Slovenija), v svet globalnega oglaševanja Mercedesa pa Damir Marič (Mercedes Benz). Kakšna je fantastično drzna oblikovalska ideja, v katero moraš verjeti, bo povedal Alexander Nagel, Serviceplan.de, zakaj mora biti oglaševanje čustveno, pa Mark Johnson iz BrainJuicerja, ki ja SOF prihaja na povabilo Effie Slovenija 2014. »Pir je dober, SOK je boljši« bosta predstavila Roman Berčon, direktor Votan komunikacije in predsednik Oglaševalskega razsodišča, ter Cene Grčar, odvetnik družbe PRO PLUS.

Prav tako bo mogoče prisluhniti številnim poslovnim in medijskim vsebinam; dr. Nadya Zhexembayeva bo izpodbijala prevladujoč pristop k trajnosti in ponudila alternativo, ki pravi: »Če želiš obdržati, moraš spustiti. In si dovoliti izumljati na novo.« V povsem drugačen, digitalni svet pa nas bo popeljala vodja marketinga in komunikacij pri Software Group, IBM Central & Eastern Europe, Katie Axam. Naučila nas bo, kako lahko še bolj kreativno in učinkovito izkoristimo svoja znanja in vire, ki jih imamo na voljo za komunikacijo v digitalnem svetu. Temu se posveča tudi dr. Andrew Green, ki bo predstavil najboljše načine uspešnega delovanja sodobnih, digitalnih medijev, kot gosta pa bo povabil Tomaža Drozga, predsednika uprave Adria Media Ljubljana.

Morda klišejsko, a vsi se zavedamo, da je sreča pomemben vir uspeha. Kaj sploh pomeni? Dokazljivo se srečni ljudje ne le bolj zabavajo, temveč tudi bolje delajo in posledično postanejo bolj uspešni. Sreča na delovnem mestu je tako najmočnejši pogon posameznika in uspešnih ekip. Na vse trike in namige, ki delujejo v vsakdanjem življenju, nas bo opomnil Alexander Kjerulf, Chief Happiness Officer in avtor uspešnic. In kako zelo srečni v službi ste vi?

 

Živo bo »v živo« – okrogle mize in pogovori

“Kako nekaj zasnovati, da lahko tudi prodamo? Kako se prodati in kako od tega tudi živeti?«, bo v Pravi ideji v živo spraševala Edita Cetinski Malnar. Skupaj s sogovornicami; Jasmino Cibic, vizualno umetnico, dr. Katerino Čeh, direktorico Animacel in Tanjo Skaza, direktorico Skaza Group, bodo na naslov predstavitve ”Kokodaka lahko vsak, vsakdo pa ne more znesti jajc” zagotovo odgovorile, da je kokoš kdaj tudi premajhna.

Pod naslovom »deskarji sončne jeseni« bodo sogovorniki Žige Čebulja iz Pristopa predstavili svoje vpoglede v ciljno skupino, ki ji gre po globalnih podatkih IPSOS pripisati velik potencial, tako za medije, oglaševalce, kot tudi naročnike. O born-to-be-wild generaciji bomo lahko prisluhnili odgovornemu uredniku revije priloge Plus50 Marjanu Bauerju, Nataši Mohorč Kejžar, direktorici IPSOS Slovenija, in Urošu Cvetku iz Mercatorja.

Boštjan Napotnik bo o »vsem dobrem v pravi kuhinji« spregovoril s tremi, proti toku plavajočimi možmi. Pogovor bo zagotovo vroč, zato ne gre zamuditi Vasje Golarja iz pivovarne Bevog, Nejca Rižnarja, vrhunskega kuharja, Klemna Koširja, avtorja najlepše slovenske knjige 2014, in Napota, ki bo dodal žmoht v zagotovo anekdotični debati “Co si navařiš, to si sniš!”- o hrani, ki je vse preveč pomembna, da si je ne bi pripravili sami.

Okroglo mizo z naslovom (D)Amazonke; od dam do bojevnic pa bo vodil Aljoša Bagola iz Pristopa. Pridružile se mu bodo pogumne Slovenke, ki puščajo pomembno sled in utirajo pot skozi gozdove prihodnosti, predvsem pa potrjujejo izjemo, ki vodi k pravilu slovenske in globalna resničnosti. In sicer, da ženske v primerjavi z moškimi, kljub družbenemu napredku, višji izobrazbi in večji ekonomski neodvisnosti, še vedno predstavljajo manjšino na vodilnih položajih.

Več o Slovenskem oglaševalskem festivalu na www.sof.si.

 

Zavod Ypsilon