Izkoristi prednosti osebne znamke

Izkoristi prednosti osebne znamke

Ste si za svojo prihodnost zastavili visoke cilje? Če takrat, ko se pojavi priložnost za njihovo...

V novo leto z učinkovitim finančnim planom

V novo leto z učinkovitim finančnim planom

Se konec meseca nenehno srečujete s prazno denarnico? Si nikakor ne predstavljate, kako bi lahko...

Postani član/članica Zavoda Ypsilon

Postani član/članica Zavoda Ypsilon

     Si predstavnik-ca generacije Y, proaktiven-a, talentiran-a in poln-a novih...

  • Izkoristi prednosti osebne znamke

    Izkoristi prednosti osebne znamke

  • V novo leto z učinkovitim finančnim planom

    V novo leto z učinkovitim finančnim planom

  • Postani član/članica Zavoda Ypsilon

    Postani član/članica Zavoda Ypsilon

 
 
 

Kako vplivati na trende in mnenja?

Torek, 21 November 2017 09:39

YbusinessSeminarNovemberInfluencerMarketing2017

Soboto, 18. novembra 2017, smo s člani in članicami preživeli v družbi Jana Macarola Vrabca, Nike Erčulj in Eve Ane Kazič, da bi izvedeli več o vplivnostnem marketingu in medijski krajini v Sloveniji.

 

Kakšna je tvoja strategija?

Kaj je najpomembnejše v marketingu? Da se glas o vašem produktu širi od ust do ust. A marsikatero podjetje nima časa na čakanje, da bi se to zgodilo samo od sebe. Zato se poslužujejo marketing in PR strategij, ki dandanes obsegajo različne aktivnosti, ki jih izvajajo v več medijih. Od bolj tradicionalnih kot so radio, tisk in televizija, smo se s predavateljem, vlogerjem in urednikom City Magazina, Janom Macarolom Vrabcem, skozi slajde prebijali do tiste medijske produkcije, zaradi katere smo se sploh zbrali v ABC Acceleratorju. Zanimal nas je t.i. vplivnostni marketing, s tujko pa kar influencer marketing.

Poišči svojega influencerja

Značilnosti spletnih platform, odprtost spleta in dostopnost informacij so od nekdaj botrovale začetni ideji interneta in tudi danes še ni veliko drugače. Zgodilo se je, da smo v začetku prvega desetletja 21. stoletja z razmahom YouTuba in drugih družbenih omrežij, dobili več novo nastalih zvezd ali influencerjev, ki ne potrebujejo več Hollywooda, da bi pridobili moč nad mnenjem množic. Potrošnik kulturne produkcije se spreminja in odrašča, mlajše generacije ne gledajo več televizije, pametni telefoni nadomeščajo knjižnice, strokovnjaki jamrajo o zmanjšani pozornosti uporabnika, marketingaši si manejo roke ob omembi padca splošne razgledanosti.

Želiš striči ali biti ostržen?

Ob pregledu aktivnosti t.i. "opinion makerjev" ali "influencerjev", ter začetni ugotovitvi, da ta način marketinga ni nič novega, spremenil se je le medij, na katerem se dogaja, si lahko predstavljate, kako kot podjetje stopiti v stik z blogerji in vlogerji, ali kako kot producent vsebin financirati svoje delo. Sponzorstva, prodaja "mercha" in "crowd funding" na Patreonu ali Kickstarterju ter "ad revenue" so štirje viri zaslužkov, ki se jih poslužujejo sodobni influencerji, ki jih najdete na YouTubu, Instagramu in drugje na spletu. Njihova vrednost je določena z več faktorji, med njimi s številom sledilcev, širino dosega ciljne skupine in kvaliteto vsebine. Razkrivanje gole kože tako lahko prinese več všečkov, ne pa tudi višje cene pri sponzorjih. Je vsa zabavna produkcija postala marketing? V filmih Jamesa Bonda je največ "product placementa" kot kjer koli drugje, a ovc, ki so rade ostrižene na kratko, to niti ne zanima, filme namreč gledajo zaradi "dobre" zgodbe.

Čas za akcijo!

V Zavodu Ypsilon smo s predavanjem Jana Macarola, ki je v goste povabil tudi Niko Erčulj, slovensko Youtuberko s 350.000 sledilci, in Evo Ano Krzič, mlado marketing strokovnjakinjo in modno gurujko, želeli članom in članicam predstaviti še en vidik marketinga, ki ima velik doseg in precej vpliva. Predvsem pa smo jih spodbudili naj v svojih marketinških aktivnostih iščejo nove meje in medije ter se poskušajo spraviti ven iz škatle sterilnega PR-ja, ki bojda učinkuje, a v poplavi cenzuriranih in korektnih mnenj prav nič ne izstopa. Vsi influencerji, ki želijo biti drugačni, svojim naročnikom ponujajo nekaj drugačnega. Vsaj polovica marketinškega dela je inovativnega, pomembno pa je tudi kje, kako in zakaj se sploh lotiti vplivanostnega marketinga.

Vam je vsebina všeč? Delite jo
SAP

Partnerji Zavoda Ypsilon

Delovanje Zavoda Ypsilon je delno financirano s strani Urada Republike Slovenije za mladino.

MIZŠ

Piškotke uporabljamo za izboljšanje naše spletne strani in vaše izkušnje, ko jo uporabljate. Več o piškotkih....

  Strinjam se z uporabo piškotkov.