Y.blog

Digitalni domorodci

5digitalizacija

Avtor: Marko Panjan

 

Generacija Y je odraščala v dobi digitalizacije in rojstvu interneta. Nekateri celo uporabljajo termin »digitalni domorodci«. Po analitku eMarketerju Jaredu Jenksu je to tudi prva generacija, ki uporablja internet v celoti. V raziskavi je namreč dognal, da ta generacija uporablja vse sfere. Tako jih najdemo povsod - na socialnih omrežjih ali na online nakupovanju. Po raziskavi sodeč naj bi bilo kar 91% vseh tistih, ki uporabljajo internet iz Generacije Y, 86%, ki uporabljajo socialna omrežja in 84% tistih, ki si ogledujejo videe na internetu. Več kot polovica pa jih internet uporablja prek telefona.

Generacija Y je doživljala nagli razvoj digitalnih tehnologij. V prihodnosti (ko bodo predstavljali večji delež delovne sile – do leta 2025 se pričakuje, da bo to kar 75% milenijcev) imajo možnost tudi preoblikovati način dela in ga napraviti bolj dinamičnega. Na splošno rečeno je Generacija Y smatrana kot dobro izobražena, tehnološko iznajdljiva in idealistična, kar naj bi pripomoglo k iskanju zanosa za vključitev dobre etike na delovnem mestu.

Michael Malone avtor knjige "The Interl Trinity" pa je mnenja, da bodo v prihodnosti ravno mladi ustvarjali ideje in jih ponujali velikim podjetjem, ne pa obratno. Malone celo napoveduje, da se bo miselnost po inovacijah zmanjšala v teh podjetjih in bodo morali sveže ideje iskati kje drugje kot na vrhu korporacijske piramide.

Milenijci so tudi tisti, ki so (že skoraj da ne) obsedeni z socialnimi omrežji, saj jih je kar 83% priznalo, da zaspijo skupaj s svojim telefonom. Njihovo poznavanje socialnih omrežij pa je v smeri marketinga tudi zelo kritično. Namreč nimajo nobenih zadržkov izraziti svojega mnenja. Medtem pa morajo znamke prisostvovati na socialnih omrežjih, da prepoznavajo njihove potrebe.

Generacija Y je občutila hitre spremembe na področju digitalnih tehnologij. V prihodnosti vidim v njih potencial, da bo tudi sama kreirala spremembe na več področjih. Kot ena bolj samozavestnih generacij, ki zna spoštovati tudi starejše generacije, bo znala akumulirati znanje večih generacij in s temi informacijami spreminjati svet v vseh sferah. Zaenkrat si ta generacija še naprej nabira izkušnje, a ko bodo enkrat prišli tudi na vodilne položaje, takrat lahko pričakujemo, da bodo/bomo spremenili naš način življenja.

Vam je vsebina všeč? Delite jo
SAP

Partnerji Zavoda Ypsilon

Delovanje Zavoda Ypsilon je delno financirano s strani Urada Republike Slovenije za mladino.

MIZŠ

Piškotke uporabljamo za izboljšanje naše spletne strani in vaše izkušnje, ko jo uporabljate. Več o piškotkih....

  Strinjam se z uporabo piškotkov.