Y.blog

InOrbit ni za telebane

InOrbit

Avtorica: Špela Sodja, Zavod Ypsilon

V marcu je potekalo največje inbound marketing srečanje v regiji. InOrbit 2017, ki ga na idilični lokaciji konferenčnega centra Brdo pri Kranju organizira ena bolj prepoznavnih agencij za spletno oglaševanje Red Orbit, je ponovno pustil pečat v marketinških srcih.

Na InOrbitu se vsako leto zberejo slovenski in tuji spletni marketingaši. Poleg lepega sončnega vremena, so organizatorji tudi letos pripravili nekaj zabavnih aktivnosti in obvezno večerno druženje. Da je konferenca res na nivoju, pa obiskovalec začuti ob nastopih izjemnih govornikov, ki vsako lepo poskrbijo za sveže ideje in zanos med zbranimi glavami marketing mojstrov. Nekaj imen gostujočih predavateljev, ki jih ne smete spregledati, predstavljam spodaj. Glavni nauk InOrbit zgodbe se glasi: »Več izobraževanja!«

Trend tega leta: Preštudiraj strojno učenje!

Google se razvija zelo hitro, kar bodo najbolj znali povedati stari mački spletnega marketinga. V tej stroki je prav rokovanje s tehnologijo tisto, kar zahteva nenehno izobraževanje. Če so klasični oglaševalci ujeti v tisk, televizijo in radio, ki večjih inovacij v tako kratkem času ne poznajo, mora spletni marketing strokovnjak ves čas slediti hitremu razvoju Googlovih iskalnih algoritmov in IT tehnologije.

Še posebno zaradi navedenih razlogov je po mojem mnenju na letošnji konferenci izstopala predstavitev YIĞITA KONURJA, ustanovitelja Zeo Agency. Na kratko je predstavil principe strojnega učenja in razložil, kako ga uporablja Google. Njegove ugotovitve je lepo zaokrožila predstavitev izjemno karizmatičnega LARRYA KIMA,ustanovitelja Wordstream. Larryeva zgodba se začne v WiFi kavarni, kjer je z malimi koraki začel pridobivati prve naročnike. Danes potuje po svetu in predava o uspehu na spletu, zato je ob svojih izkušnjah delil tudi motivacijo za izpopolnjevanje znanje.

Uči se iz napak in uspehov drugih!

Kot vsako leto so bile tudi tokrat najbolj zanimive študije primerov, v katerih so govorniki predstavili svoj način dela ali organizacije znotraj agencije. O organizaciji podjetja so verjetno veliko odnesli vodje in direktorji, osebno pa sem največ koristnih nasvetov prejela iz predstavitev praks. ČRT PODLOGAR, the doctor v Red Orbitu, je predstavil slovenski primer optimizacije oglaševanja za velikega telekomunikacijskega naročnika, s čimer je delil izjemen vpogled v zakulisje dogajanja na Red Orbitu. Tudi JUDITH LEWIS, ustanoviteljica Decabbit Consultancy, je s svojo energijo prepričala, da PR in SEO lahko delujeta skupaj ter s tem prinašata učinkovite rezultate naročnikom.

Posebnost letošnjega dogodka je zgodba neuspeha, ki jo je pogumno delil JINDRICH FABORSKY, ustanovitelj Marketing Festival. Na primeru organizacije poslovne konference je pokazal, kako se ne pripravlja dogodka, kar se mi je zdelo še posebej zanimivo. Ne samo, da je to edina neuspešna zgodba, ki sem jo slišala na katerikoli konferenci, kjer se navadno vsi želijo pokazati v najboljši luči. Obenem prikazuje idejo, ki jo želimo razširiti v Zavodu Ypsilon: Ne boj se neuspeha, z njim rasteš in postajaš boljši!

Red Orbit ROX

Hvala, Red Orbitu, za ta izlet v osrčje spletnega marketinga. S programom so pokazali na pestrost problemov, s katerimi se srečujejo velike agencije, nakazali pa so tudi nekaj poklicev, ki se bodo razvijali skupaj s tehnologijo in novimi pristopi dela. Vsekakor je spletni marketing zanimivo področje, ki združuje strokovnjake različnih ved. Lahko rečem, da je obisk konference je popestril sicer puste marčevske dni in priporočam za naslednje leto!

Vam je vsebina všeč? Delite jo
SAP

Partnerji Zavoda Ypsilon

Delovanje Zavoda Ypsilon je delno financirano s strani Urada Republike Slovenije za mladino.

MIZŠ

Piškotke uporabljamo za izboljšanje naše spletne strani in vaše izkušnje, ko jo uporabljate. Več o piškotkih....

  Strinjam se z uporabo piškotkov.