Y.blog

Prednosti digitalnega oglaševanja

digitalni marketing small

Avtor: Domen Čot, specialist za digitalno oglaševanje

Digitalno oglaševanje počasi postaja glavni vir oglaševanja za sodobna podjetja in ima še veliko prostora za rast. Ponuja nove inovativne pristope in strategije in zahteva stalno učenje in sledenje trendom. Vendar pa zna biti hiter razvoj in posledično stalno učenje za marsikoga naporno. V primeru da se tudi ti komaj prebijaš čez gore člankov in knjig s področja digitalnega marketinga, naj ta članek služi kot opomnik, zakaj sploh namenjaš čas temu načinu oglaševanja.

1. Digitalno oglaševanje ima svetlo prihodnost

Če je govora o mobilnem telefonu, tablici, prenosnem ali namiznem računalniku, večina nas ima vsaj eno ali več od omenjenih naprav. Poleg tega smo na internet priklopljeni skoraj ves čas. Kaj torej to pomeni?

Zahvaljujoč tehnologiji potencialnih strank še nikoli ni bilo tako enostavno doseči. Digitalno oglaševanje nam omogoča hitro generiranje kontaktov potencialnih strank iz celega sveta. Dejstvo je, da je polovica svetovne populacije mlajša od 30 let, tehnologije v digitalnem oglaševanju pa se stalno razvijajo in posledično ima ta način oglaševanje še dolgo in svetlo prihodnost.

2. Digitalno oglaševanje vam omogoča nadzor

Problem offline oglaševanja je, da pogosto ni stroškovno upravičeno. Letaki, brošure, jumbo plakati, hladni klici... Pri vseh omenjenih načinih je težko izvesti kampanjo z natančnim ciljanjem. V nasprotju s tem pa je digitalno oglaševanje drugačno. Še vedno je možno porabiti ogromno denarja, ampak če veste, kaj počnete, lahko za vaš denar dobite več rezultatov.

Glavni razlog za to so seveda oglaševalski podatki in analitika, v katere se lahko poglobite in indentificirate dele kampanje, ki delujejo in tiste, ki ne ter ustrezno ukrepate.

3. Digitalno oglaševanje je lahko izjemno učinkovito

Ne glede na to ali je oglaševanje plačljivo ali brezplačno, internet vas lahko poveže z občinstvom iz celega sveta. Določite vaše edinstvene prodajne vrednosti, zgradite blagovno znamko in uredite spletne vsebine ter nagovorite vašo ciljno publiko.

Glavna stvar pa je še vedno relevanten obisk. Vaša naloga je, da vzpostavite zaupanje in uporabite pametne sprožilce, ki bodo prepričali obiskovalce, da ste vredni zaupanja in nakupa. Vendar ne pozabite, da katerokoli plačljivo spletno oglaševanje obisk prinaša samo toliko časa, dokler je aktivno. Ko vam zmanjka denarja tudi novega obiska ne bo več in prav tako ne potencialnih novih prihodkov.

Za ta problem imate dve možni rešitvi. Prva je, da stalno spremljate in vodite oglaševalske kampanje in merite napredek. Če veste, kaj počnete in imate pravo znanje, bo to znatno zmanjšalo možnosti za neučinkovito porabljen oglaševalski denar. Druga opcija je, da delate na optimizaciji spletne strani, kar pa spet zahteva znanje in veliko časa. Če optimizacijo spletne strani izvajate pravilno in ste pri tem vztrajni, boste na spletno stran slej ko prej prejeli brezplačen organski obisk. Oglaševanje in optimizacijo strani lahko izvajate sami ali pa najamete zunanjega izvajalca. Potrebno pa je povedati, da v kolikor svoj posel jemljete resno, bo verjetno potrebno tako plačljivo oglaševanje kot tudi optimizacija spletne strani.

4. Digitalno oglaševanje lahko ustvari veliko bazo oboževalcev

Verjetno je priporočilo iz ust do ust še vedno najmočnejše marketinško orodje. Od nekdaj si je vsak podjetnik želel dobrih priporočil, vendar je v sodobnem času in v poplavi konkurence ta način za večino podjetij malo redkejši. Vendar pa so zdaj tu različni družbeni mediji, spletni forumi, blogi in tako naprej, kjer ljudje lahko pohvalijo (ali grajajo) vašo storitev in predstavljajo medij za sodobna digitalna priporočila.

5. Digitalno oglaševanje vam lahko pomaga nagovoriti boljše kupce

Sliši se nenavadno kajne? Morda si mislite, da je vsaka stranka dobra? Morda ... Vendar vam digitalno oglaševanje omogoča, da ciljate samo ljudi, za katere obstaja večja verjetnost, da jih zanima, kar vi ponujate. Kreiranje nakupnih person je bil vedno pomemben dejavnik oglaševanja, vendar vam v času interneta ta omogoča, da ugotovite kje se zadržuje vaša ciljna pubilka in jim prikažete personaliziran oglas. Če za primer vzamemo Facebook, ki ima skoraj 2 miljardi mesečno aktivnih uporabnikov, vam to priljubljeno družbeno omrežje omogoča, da oglašujete ljudem specifične starosti, spola in interestov na specifičnih lokacijah, če omenim le del možnosti.

Digitalno oglaševanje ima torej kar nekaj prednosti in je uporabno za večino sodobnih dejavnosti.

Upam, da ga že uporabljate. V kolikor potrebujete pomoč, pa obiščite mojo spletno stran in me kontaktirajte.

Veliko uspeha v vaših digitalnih izzivih vam želim!

Vam je vsebina všeč? Delite jo
SAP

Partnerji Zavoda Ypsilon

Delovanje Zavoda Ypsilon je delno financirano s strani Urada Republike Slovenije za mladino.

MIZŠ

Piškotke uporabljamo za izboljšanje naše spletne strani in vaše izkušnje, ko jo uporabljate. Več o piškotkih....

  Strinjam se z uporabo piškotkov.