Y.blog

Ključ do uspešnega oglaševanja

marketing board strategy

Avtor: Bor Briščik, član Zavoda Ypsilon

Večina marketinške komunikacije se zdi, kot da kričimo z vrha hriba na potencialne kupce. Kot da bi s polnimi pljuči kričali ljudem: »Pridite, imamo dobre stvari za vas, pridite in kupite, naši izdelki so res super, morate kupiti, imamo najbolj kvalitetne izdelke. Obiščite nas in kupite,« tako večini ljudem zvenijo naši oglasi. Skozi eno uho noter in skozi drugo ven.
Večina oglasnih panojev, spletnih strani in televizijskih oglasov so ljudem samo šum v ozadju. So vizualni in zvočni šum, ki ga komaj zaznajo. Zakaj? Ker se premalo posvetimo razumevanju naših kupcev.

Kako se lotiti kreiranja učinkovite oglaševalske kampanje?

Najprej moramo ugotoviti, kdo so naši ciljni kupci in še bolj pomembno – razumeti jih moramo!

Zlesti moramo v njihovo kožo: ugotoviti njihove individualne strahove, frustracije, želje in pričakovanja ter zaznati njihove občutke. Poskusimo ugotoviti podobe v njihovih mislih in besede, ki jih uporabljajo pri komuniciranju. Šele potem smo na dobri poti kreiranja učinkovite oglasne kampanje.

Namesto da smo samo še eni izmed nadležnih oglaševalcev oziroma prodajalcev, ki jim poskušamo nekaj prodati, nekaj kar morda ne potrebujejo ali ne želijo, jih raje najprej bolje spoznajmo.

Tako bomo začeli zveneti kot njihov prijatelj in zaupanja vreden svetovalec, kar se bo na koncu odražalo v boljšem odzivu na oglasno kampanjo in v prodaji.

Robert Collier, eden izmed največjih marketinških gurujev in piscev prodajnih besedil, je nekoč dejal: »Always enter the conversation already taking place in the customer's mind.«

Dobra vaja za poglobljeno razumevanje kupcev je simuliran dialog med prodajalcem in kupcem. Vživimo se v dialog in ga zapišemo. Zapišemo misli, občutke in vprašanja, ki bi jih naš potencialni kupec lahko imel. Šele, ko jih bomo zares razumeli, bomo lahko začeli ustvarjati učinkovite oglaševalske kampanje.

Po mojem mnenju je empatija ena izmed najpomembnejših poslovnih veščin. Zakaj? Ker brez nje ne moremo zares razumeti kupcev.

Vam je vsebina všeč? Delite jo
SAP

Partnerji Zavoda Ypsilon

Delovanje Zavoda Ypsilon je delno financirano s strani Urada Republike Slovenije za mladino.

MIZŠ

Piškotke uporabljamo za izboljšanje naše spletne strani in vaše izkušnje, ko jo uporabljate. Več o piškotkih....

  Strinjam se z uporabo piškotkov.