Y.blog

Milenijci: Kako nas pritegniti na spletu?

Maja Milenijci Blog Splet

Zanimivo je, da mediji v zadnjem času v osporedje postavljajo generacijo Y, veliko pa tudi omenjajo druge dve generaciji ('Baby boom in X generacijo') ter odnose med njimi.

Avtorica: Maja Mirosavljevič

 

Milenijci ali t. i. generacija Y je odraščala z velikimi tehnološkimi novostmi. Dihamo digitalno. Od tod tudi kratica in sinonim za Y generacijo – net generacija. Najhitreje se prilagajamo spremembam in smo tudi glavna tarča sprememb.
Koga vse lahko uvrščamo v to generacijo? To so torej tisti, ki so rojeni med letoma 1980 in 2000 in so generacija z najvišjo stopnjo izobrazbe, hkrati pa najnižjo povprečno plačo in najvišjo stopnjo brezposelnosti. Ker pravijo, da smo leni in egoistični, večini se verjetno ne da niti hoditi vsak dan v službo, potem pa najraje iščejo službe, kjer bi lahko delali od doma. Vsi se nekako pritožujejo, kako smo egoistični, narcisoidni, zahtevni, hočemo več, hkrati pa ponujamo manj. Težko je pritegniti našo pozornost, še težje jo obdržati.

Poleg tega smo razvajeni. Zato večino nakupov opravimo kar preko spleta. Tam lahko preberemo vse relevatne informacije in nam ni treba iskati pomoči v trgovini in še fizično iti tja. Vsakakor nam dostavijo (bolj ali manj) vse na dom.
Kako pritegniti takšno bitje na spletu, kjer je vse preveč dinamično in intezivno? Moraš biti tam, kjer je on. Družbena omrežja so 'the must' za podjetja, ki vključujejo eno izmed zgoraj navedenih generacij kot ciljno skupino. Enostavno pravilo: če te ni – manjkaš. Stvari, ki jih podjetja počnete na spletu morajo biti interaktivna, kako bi pritegnila pozornost, pa jo tudi vsaj nekaj minut obdržala. Poleg tega nam morate ponuditi neko dodatno vrednost. Zakaj bi izgubljali svoj dragoceni čas, če nimamo nič od tega?

Večina podjetij že sledi temu in se prilagaja novim generacijam. Tistih, ki se ne, verjetno kmalu sploh ne bo več.

Vam je vsebina všeč? Delite jo
SAP

Partnerji Zavoda Ypsilon

Delovanje Zavoda Ypsilon je delno financirano s strani Urada Republike Slovenije za mladino.

MIZŠ

Piškotke uporabljamo za izboljšanje naše spletne strani in vaše izkušnje, ko jo uporabljate. Več o piškotkih....

  Strinjam se z uporabo piškotkov.