fbpx

logo

Zavod za medgeneracijsko sodelovanje, Ypsilon je nevladna neprofitna organizacija, ki povezuje mlade pripadnike generacije Y in jih spodbuja pri razvoju lastne karierne poti. Mladim ponujamo možnost odkrivanja strasti in nadgrajevanja znanja za večjo zaposljivost, hkrati pa spodbujamo samozaposlovanje in nudimo podporo za uspešen začetek lastne podjetniške poti.

Zavod Ypsilon, Šmartinska cesta 152, 1000 Ljubljana (Acceleration Business City HUB)
info@ypsilon.si

Akademija digitalnega marketinga

Imaš občutek da te je digitalna revolucija pustila za časom? 

Z Akademijo digitalnega marketinga je moč, da postaneš strokovnjak/-inja k v digitalnem marketing, v tvojih rokah.

Si uspešno zaključil/-a izobraževanje in se sprašuješ kam naprej? Si si vedno želel/-a opolnomočiti z novim vrhunskim znanjem, a preprosto nimaš časa? Združili smo moči z različnimi strokovnjaki za digitalni marketing, da bi ti ponudili vrsto enostavno razumljivih tečajev digitalnega marketinga, ki te bodo opolnomočili in naredili strokovnjaka na svojem področju. Več informacij najdeš pod prijavnico.

Na kateri modul se prijavljate? Izberite.
1: TEMELJI DIGITALNEGA MARKETINGA2: MARKETING NA DRUŽBENIH OMREŽJIH3: GRAFIČNO OBLIKOVANJE4: E-MAIL MARKETING5: FACEBOOK OGLAŠEVANJE

(required)


Komu je namenjena online akademija digitalnega marketinga?

Spletno izobraževanje je primerno tako za popolne začetnike, kot tudi za tiste, ki že delajo v digitalnem okolju, a bi želeli svoje znanje še poglobiti. 

Kako bo potekala online akademija digitalnega marketinga?

Online akademija digitalnega marketinga je razdeljena na 5 vsebinskih modulov. Moduli se izvajajo online in sicer v terminu 18.00 – 20.00. 

 


 

MODUL 1: Temelji digitalnega marketinga I 12.4. 2021

Skozi prvi modul bomo spoznali temelje digitalnega marketinga, kdo je tvoja stranka in kaj je zanjo pomembno, katere kanale najraje uporablja in kako jo je najbolje doseči. Brez strategije digitalnega trženja ne boš vedel/-a, ali dosegaš svoje cilje. Je ta kampanja ustvarila prodajo ali všečke in kaj je bil tvoj cilj?

Vsebina modula

  • Kaj je digitalni marketing? 
  • Zakaj potrebujem tržno strategijo?
  • Prednosti in slabosti strategije
  • Kakšni so tvoji cilji? Kaj želiš doseči? 
  • Kdo so persone? Kaj jim je pomembno? Katere kanale uporabljajo? 
  • Pregled konkurence
  • Pomen blagovne znamke

 

MODUL 2: Marketing na družbenih omrežjih I 14.4. 2021

Družbenih omrežij ni več lepo imeti, ampak jih je treba imeti. Krmarjenje po na videz zapletenih platformah všečkov, sledilcev, delnic, organske rasti in nešteto drugih izrazov, tudi najbolj povezani milenijci težko razumejo.  Vse skupaj ni tako zastrašujoče, kot se zdi – če imaš pravi načrt.

Drugi modul ponuja vpogled v učinkovito uporabo kanalov družbenih omrežij za trženje in demistificira svet družbenih medijev. Pogledali bomo, kako meriti uspeh svojih ciljev in oblikovati svojo blagovno znamko po mednarodnih standardih.

Vsebina modula

  • Uvod v družbena omrežja
  • Strategija družbenih omrežij
  • Kdo so moji ciljni trgi in kako do njih pridem z uporabo družbenih omrežij? 
  • Načrtovanje vsebine
  • Facebook: Kako ga učinkovito uporabiti
  • Instagram: Kako ga učinkovito uporabiti
  • Digitalna orodja

 

MODUL 3: Grafično oblikovanje I 19.4. 2021

Grafično oblikovanje je povsod okoli nas! Besede in slike – gradniki grafičnega oblikovanja – so elementi, ki nosijo večino vsebine tako v digitalnem kot v tiskanem svetu.  Skozi vizualne primere bomo pogledali temeljna načela grafičnega oblikovanja: izdelava slik, tipografija, kompozicija, delo z barvo in obliko Če želite biti oblikovalec, morate biti izdelovalec in komunikator, zato vam bo ta tečaj ponudil veliko priložnosti, da si umažete roke z vajami in bolj praktičnimi projekti.

Vsebina modula

  • Osnove grafičnega oblikovanja (font, poravnava, kontrasti)
  • Kako izpostavit ključne informacije in dobiti uporabnikovo pozornost
  • Formatih in orodja pri oblikovanju grafičnih podob (Photoshop, After effects, …)
  • Triki in nasveti v Photoshopu (maskiranje s pathi, korekcije fotk, barvne korekcije)

 

MODUL 4: E-mail marketing I 21.4. 2021

Če je bila prva beseda, ki se ti je pojavila v glavi, »SPAM«, potem je ta modul zate. E-mail marketing  je neverjetno tržno orodje, vse dokler ne upoštevaš neželene pošte, ki bo zapolnila mape z nabiralniki tvojih potencialnih strank. 

Veš, da tvoj mailing ni vreden neželenih sporočil, toda kako bodo to vedele tvoje stranke? Kako jih prepričati, da odprejo to lepo oblikovano e-pošto, polno čudovitih ugodnosti? Naučili se bomo ustvarjati kampanje in uporabljati MailerLite za oblikovanje učinkovitih poštnih sporočil. 

Vsebina modula

  • Kaj je namen e-novičk in kako vzdrževati dobre odnose z bralci?
  • Kaj sploh pisati v e-novičkah in zakaj je email najbolj donosen kanal?
  • Izrazoslovje: lead generation, broadcast, segmentacija, avtomatizacija, sekvence
  • MailerLite praktično: Kako ga učinkovito uporabiti
  • Razumevanje kratic in razumevanje podatkov, ki jih te označbe sporočajo (OR – open rate, CTR – click through rate, unsubscribe rate, merjenje nakupov).
  • Sistem avtomatizacij: zakaj & kako jih uporabljati
  • Obvezne sestavine vsakega emaila in predloge

 

Modul 5: Facebook advertising I 26.4. 2021

Zadnji, a zagotovo ne najmanj pomemben modul, bo govoril o ustvarjanju strategije, določanju ciljev, kateri kanali so za te cilje učinkoviti. PPC, CPC, CPM, CPL bodo po tem vse okrajšave, ki so ti blizu. Obravnavali bomo Adwords, Facebook for Business in najboljša orodja za upravljanje spletnih oglasov. Pri digitalnem marketingu gre predvsem za številke, zato je njihovo razumevanje zelo pomembno, učinkovitost in rezultati tvojih kampanj pa so ključnega pomena. Popeljali te bomo skozi Google Analytics, ki se nanaša na plačljivo oglaševanje, in druge analitične platforme, da boš lahko govoril/a o dejstvih, ko bo to pomembno.

Vsebina modula

  • Najnovejše funkcije in orodja Facebooka
  • Facebook Business Manager – nastavitev in organizacija vašega računa Business Manager
  • Kako uporabljati Facebook Ads Manager
  • Kako uporabljati Facebook Creative Hub
  • Razumevanje različnih vrst oglasov, ki so na voljo
  • Učinkovito ciljanje in možnosti občinstva
  • Razumevanje poglobljenih vpogledov in načinov njihove uporabe
  • Uskladitev strategije socialnih medijev s strategijo podjetja

Kdo so predavatelji?

Matic Žmuc v fintech podjetju MBILLS d. o. o. vodi področje digitalnega marketinga in kot vodja projektov v marketingu skrbi za izvedbo večjih integriranih komunikacijskih kampanj. Pri svojem delu se osredotoča na uporabnike, skrbi za usklajenost marketinških aktivnosti s celostno strategijo in koherenten nastop na vseh kanalih. Matic je tudi direktor Zavoda Ypsilon, kjer mladim z izobraževanji, priložnostmi za povezovanje in mentorstvi pomaga graditi uspešno kariero. V preteklem letu je kot član upravnega odbora Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije skrbel za uspešno načrtovanje in izvedbo dogodkov za širšo javnost, danes pa skozi mentorstvo skrbi za razvoj mladih marketingašev.

Ninna Adelyn Kaplar je mlada marketinška strokovnjakinja, ki na agenciji Futura DDB dela kot ustvarjalka spletnih vsebin. V tej vlogi skrbi za prisotnost številnih znamk na družbenih omrežjih. Ninna je bila v lanskem letu predsednica Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije (ŠSDMS) in vodja komunikacij študentske marketinške konference Fanfara, pri obeh projektih pa sedaj ostaja v vlogi mentorice. Svojo kreativnost izraža skozi tekstopisje, navdih pa rada črpa iz umetnosti, gledališča in svojih najljubših knjig.

Živa Kovačević je pripovedovalka zgodb, tekstopiska, ustvarjalka vsebin v digitalnem marketingu in podjetnica. Živa je razvila svojo blagovno znamko Gia Copywriting, kjer vedoželjne posameznike kot si ti in podjetja poučuje o pisanju kreativnih marketinških tekstov, obenem pa redno sodeluje pri ustvarjanju vsebin za naročnike. Verjame, da lahko vsakdo piše kvalitetna besedila za potrebe spletnega nastopa. Formula? Kanček podjetniške žilice, občutek za želje kupcev in vedoželjnost, ki te žene k novim znanjem in preizkušanju svežih tehnik pisanja.

Miha Avsenik je grafični oblikovalec na agenciji Futura DDB, kjer med drugim oblikuje materiale za družbena omrežja večjih slovenskih podjetij. Velik kreativec po duši, Miha največ časa nameni oblikovanju embalaž, animacijam, hkrati pa skrbi za koherenten videz družbenih omrežij in soustvarja družbeno odgovorne projekte. Njegove embalaže so objavljene na World Brand Design in Packaging of the world portalih.

Patricia Rupar je strokovnjakinja na področju digitalnega marketinga in specialistka za oglaševanje na Facebooku. Več kot šest let je nabirala izkušnje z delom v digitalni agenciji. Pod njeno taktirko so nastajale kampanje in digitalne strategije za največje naročnike, v zadnjih letih pa se je prevzela tudi mentorsko vlogo in svoje znanje prenašala na nove generacije specialistov. Danes je zaposlena podjetju Sensilab, ki je znano po enem najvišjih vložkov v ta oglaševalski kanal v Sloveniji.


Poleg širokega nabora znanj, s katerimi boš osvojil/-a vse veščine uspešnega vodenja, prejmeš z opravljeno akademijo tudi:

  • certifikat o opravljeni akademiji
  • gradivo, ki ti bo na voljo tudi po končanih modulih
  • tesen stik s strokovnjaki z večletnimi izkušnjami na področju digitalnega marketinga

Število mest je zaradi praktične naravnanosti in sodelovanja omejeno. Cena posameznega modula je 49,90€. Ob udeležbi na dveh ali več modulih vam pripada 30% popust.

 

Ne zamudi te izjemne priložnosti in se prijavi zdaj! Število mest je omejeno!

 


Na kateri modul se prijavljate? Izberite.
1: TEMELJI DIGITALNEGA MARKETINGA2: MARKETING NA DRUŽBENIH OMREŽJIH3: GRAFIČNO OBLIKOVANJE4: E-MAIL MARKETING5: FACEBOOK OGLAŠEVANJE

(required)

Zavod Ypsilon