Komu je namenjena online akademija projektnega managementa?
Spletno izobraževanje je primerno tako za popolne začetnike, kot tudi za tiste, ki že delajo na projektih, a bi želeli svoje znanje še poglobiti. Po končani akademiji boš svoje projekte izvajal/-a bolj organizirano in učinkoviteje, predvsem pa ceneje in hitreje, s tem pa boš poskrbela/-a, da tvoj projektni pristop zagotavlja konkurenčnost in uspešnejše poslovanje.
Modul 1: Osnove project managementa
Termin: torek, 16.2.2021 I 17.30 – 20:00
V sklopu prvega modula bomo začeli s temelji in spoznali osnove projektnega vodenja in pregledali osnovne pojme na področju vodenja. Spoznali bomo pomembnost dobre zasnove projekta, vrste obsega in zahteve za financiranje projekta. Na koncu bo predstavljena še projektna metoda dela v podjetju.
Cilji modula:
– Uvod v akademijo projektnega vodenja
– Spoznavanje osnovnih terminov v projektnem vodenju
– Pomembnost dobre zasnove projekta in njegovega obsega
– Opredelitev zahtev za financiranje projekta
– Pomembnost projektne metode dela v podjetju
Modul 2: Načrtovanje projekta in sestava projektnega plana
Termin: četrtek, 18.2.2021 I 17.30 – 20:00
Pravijo, če ti ne uspe planirati, potem planiraš neuspeh. Ker je planiranje osnova vsakega dela, bo drugi modul obsegal definiranje glavnih faz, ciljev in izkupičkov pri vodenju projekta. Pregledali bomo možne projektne zaplete in nevarnosti (npr. scope creep) in se naučili na njih pravilno odzvati in jih reševati. Med drugim bomo spoznali sestavo projektnega plana, ki vključuje tudi postavitev časovnice in ciljev, hkrati pa opredelili strukturo posameznih aktivnosti znotraj projekta.
Cilji modula:
– Zmožnost definiranja glavnih faz, ciljev in izkupičkov projekta
– Pomembnost celovitega pogleda pri načrtovanju projekta in prepoznava možnih zapletov in nevarnosti
– Kako se efektivno odzvati in kar se da najbolje rešiti nastale težave pri načrtovanju projekta (risk management)
– Kako sestaviti projektni plan
– definiranje posameznih aktivnosti znotraj projekta, njihovo trajanje ter rangiranje
– Postavitev časovnice
Modul 3: Kako narediti projekt čim bolj učinkovit?
Termin: torek, 23.2.2021 I 17.30 – 20:00
Ključno je, da dober projektni vodja zna določiti prave prioritete in dovoli članom svoje projektne ekipe, da so fokusirani na samo eno nalogo hkrati, zato se bomo v sklopu tretjega modula dotaknili osebne produktivnosti in upravljanja s časom. Spoznali bomo najbolj pogosta orodja pri project managementu in kako ta vplivajo na organizacijo in produktivnost vodenja projekta.
Cilji modula:
– kako optimizirati samoorganizacijo in upravljanje s časom,
– pomembnost samoorganizacije pri vodenju projekta ter
– praktična seznanitev z uporabo orodij za projektno vodenje (Asana, Trello, Excel).
Modul 4: Strateško vodenje projektov
Termin: četrtek, 25.2.2021 I 17.30 – 20:00
V četrtem modulu si bomo podrobneje ogledali časovnico projekta. Začeli bomo pri korakih za predstavitev in uresničitev nove projektne ideje, kako jo učinkovito izvesti in pri tem ohranjati uspešno komunikacijo. Spoznali bomo proces zaključne evalvacije in se naučili odzvati na možna tveganja pri sami izvedbi projekta.
Cilji modula:
– Kako projekte in njihovo vodenje prilagoditi strategiji podjetja
– Kako projekt uskladiti s strateškim planom in cilji podjetja
– Spoznanje s koraki za predstavitev projektne ideje interni in eksterni javnosti
– Vodenje, nadzor in upravljanje projekta v praksi
– Pomembnost zaključne evalvacije projekta
Modul 5: Kariera na področju projektnega vodenja
Termin: torek, 2.3.2021 I 17.30 – 20:00
Zadnji modul bo potekal v sodelovanju z uspešnimi vodjami na področju marketinga in v srednjih in malih podjetij. Tema pogovora bodo različne kariernih poti, ki jih nudi projektni management, najbolj iskane veščine in zahteve na trgu dela. Pregledali bomo tudi možnosti certificiranja v projektnem vodenju.
Cilji modula:
– Seznanitev z možnimi kariernimi potmi na področju projektnega vodenja
– Katere so najbolj iskane veščine in zahteve na trgu dela
– Možnost certificiranja za projektne vodje
Kdo so predavatelji?
Andrej Hočevar Mlinarič je trenutno projektni vodja v podjetju Outfit 7, v oddelku projektne pisarne (PMO), kjer nadzoruje potek projektov v podjetju in nudi podporo za strateško in poslovno odločanje. Področja s katerimi se ukvarja so organizacija portfolija projektov v mednarodnem podjetju, tehnološka podpora projektnemu vodenju in optimizacija procesov. Njegove izkušnje na področju projektnega vodenja so se začele pred devetimi leti – najprej kot samostojni podjetnik, kasneje pa v podjetjih IOLAR ter trenutnem Outfit7.
Jerica Urbančič Menih je izkušnje pričela nabirati kot vodja marketinga v MBILLS, nato pa prevzela vodenje projektne pisarne in inovativnosti v Lidlu. Trenutno dela kot vodja marketinga v podjetju Big Partner, kjer se ukvarja z različnimi blagovnimi znamkami s področja tehnologije, življenjskega stila in gospodinjstva (npr. Huawei, JBL, Beko…). V študijskih letih je bila najbolj navdušena nad vodenjem ekip in statistiko, v praksi pa se je izkazalo, da ji prav pridejo še mnoga druga psihološka znanja. Motivacijo, ki jo žene iz dneva v dan, najde v ljudeh – strankah, sodelavcih in njenih bližnjih.
Jure Novak je vodja razvojnih projektov v oglaševalski agenciji Futura DDB, kjer sodeluje pri projektih priznanih slovenskih blagovnih znamk, kot so Spar Slovenija, McDonalds Slovenija, Zavarovalnica Triglav, Philip Morris in drugi.
Njegovo delo vključuje skrb za naročnike, ki potrebujejo 360-stopinjsko agencijsko podporo, hkrati pa skrbi tudi za pridobivanje novih naročnikov.
Svoje znanja s področja finančnega vodenja projektov je pridobil tudi z mednarodnim IPA Commercial Cerifikatom. Zase pravi, da je velik entuziast podjetništva, zato rad vodi poslovno razvojne projekte, ki velikokrat zahtevajo poseben »start-upovski« pristop.
Sabina Belc je zaposlena kot mladinska delavka in projektna vodja v nevladni organizaciji Socialna akademija. Odgovorna je za načrtovanje, fundraising in vodenje različnih mednarodnih, nacionalnih in lokalnih projektov. Njena močna točka je poznavanje nevladnega sektorja in priprava projektnih dokumentacij za prijavo na razpise. Poleg tega je zadnja 3 leta mentorica mladim pri načrtovanju projektov, za katere so že uspešno pridobili sredstva.
Nika Pirnar s svojo mikro agencijo, Rdeči balon, prek različnih projektov deluje kot predstavnica za odnose z javnostmi, organizatorka dogodkov oziroma vodja marketinga s podjetji iz najrazličnejših panog. Deluje na področju turizma, kongresne industrije, letalstva, kulture, gastronomije in na področju informacijsko tehnološkega sektorja. Svojo poslovno pot je začela kot predstavnica za odnose z javnostmi na javnem zavodu Turizem Ljubljana, med drugimi je sodelovala z nekdanjim slovenskim letalskim prevoznikom Adrio Airways, Slovensko turistično organizacijo, od leta 2017 soustvarja Microsoftovo NT konferenco.
Matic Žmuc je direktor Zavoda Ypsilon, hkrati pa v fintech podjetju MBILLS d. o. o. vodi področje digitalnega marketinga ter kot vodja projektov v marketingu skrbi za izvedbo večjih integriranih komunikacijskih kampanj. Pri svojem delu se osredotoča na uporabnike, skrbi za usklajenost marketinških aktivnosti s celostno strategijo in koherenten nastop na vseh kanalih. V preteklem letu je kot član upravnega odbora Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije skrbel za uspešno načrtovanje in izvedbo dogodkov za širšo javnost, danes pa skozi mentorstvo skrbi za razvoj mladih marketingašev.
Dino Kovačevič je strokovni direktor Zavoda Ypsilon, z večletnimi, tudi mednarodnimi, izkušnjami s področij vodenja projektov, prodaje in podjetništva, ter vpeljave poslovne tehnologije. Tako med drugim s svojimi izkušnjami pomaga približati tehnologijo – mladim pridobiti relevantne veščine in znanja za njihov karierni razvoj, podjetjem pa z vpeljavo sodobnih tehnologij za učinkovitejše poslovanje.
Poleg širokega nabora znanj, s katerimi boš osvojil/-a vse veščine uspešnega vodenja, prejmeš z opravljeno akademijo tudi:
- certifikat o opravljeni akademiji
- gradivo, ki ti bo na voljo tudi po končanih modulih
- tesen stik s strokovnjaki z večletnimi izkušnjami na področju projektnega vodenja
- LinkedIn skupina, kjer boš lahko še tesneje navezal/-a stik s predavatelji
Število mest je zaradi praktične naravnanosti in sodelovanja omejeno na 10. Cena akademije je 150€ .