https://ypsilon.si/

Jesen je čas novih začetkov, radovednosti, postavljanja vprašanj, kam naprej. V soboto, 18. oktobra 2025, so prostori Zavoda Ypsilon znova zaživeli s pogovori, smehom in vprašanji o prihodnosti. Je kariera med generacijo Z sploh še potrebna? Kakšno notranje zadovoljstvo ti prinese? Katera znanja je potrebno imeti, da jo lahko razvijaš?
Karierna tržnica je bila pisana mešanica pogovorov in novih poznanstev. Mladi so pristopali do stojnic, spraševali, poslušali, primerjali in poskušali. Iskali so zaposlitve in tudi prostor, kjer so razumljeni, kamor pripadajo in kjer jih področje dela resnično zanima. Na tržnici so se predstavili Zavod RS za zaposlovanje, Telemach, Zavarovalnica Triglav, M Job, Trenkwalder, Zavod Nefiks, Socialna akademija, Zavod Ypsilon in Zavod MISSS. Udeleženci so raziskovali različne poklicne poti in spoznavali priložnosti za zaposlitev ter osebni razvoj.
V okviru dogodka so istočasno potekale tri vsebinsko raznolike delavnice, udeleženci pa so se lahko udeležili dveh. Delavnica Urše Kamenik z naslovom Samozavestna komunikacija je bila namenjena prepoznavanju lastnih komunikacijskih vzorcev in krepitvi zaupanja vase. Mladi so spoznali pomen nebesedne komunikacije in njen neprestani vpliv na medosebne stike. Raziskovali so tudi, kaj pomeni komunicirati asertivno in kako jasno ter odločno podati svoja mnenja; veščine, ki jih mora imeti prav vsak.
Na delavnici Romana Pavloviča – FlowLab: Fokus so udeleženci spoznali, kaj je stanje flow in od kod ta koncept izvira. Skozi pogovor in primere iz lastnih izkušenj so raziskovali trenutke, ko so sami občutili popolno osredotočenost in notranjo motivacijo. Prejeli so tudi gradivo za samostojno raziskovanje svojega flow stanja ter delali v manjših skupinah, kjer so razpravljali o osebnih izzivih in načinih, kako se lažje potopiti v delo, ki jih resnično navdihuje.
Delavnica Matica Žmuca – LinkedIn je bila namenjena razumevanju, kaj LinkedIn sploh je, zakaj je danes ključno orodje za osebni in poklicni razvoj ter kako se spreminjajo trendi na tem področju. Mladi so na licu mesta izboljšali svoje profile z individualnimi napotki, imeli možnost neposredne razprave s predavateljem in sodelovali v nagradnem kvizu. Zmagovalec je prejel osebno svetovanje o LinkedIn profilu s predavateljem.
Misli delavnic so se zlile v skupen pogovor preko okrogle mize. Z iskrenim pogovorom so se teorija, izkušnje in čustva srečali v eni točki. Na njej so sodelovali:
Tekom dogodka je se simultano potekalo tudi karierno svetovanje za mlade Tvoj next step, kjer so mladi lahko individualno naslovili svoje pomisleke in skupaj z izkušenimi strokovnjaki iskali pravo pot naprej.
Udeležilo se ga je približno 60 dijakov, študentov in mladih v poklicih. Z udeležbo so si udeleženci prislužili tudi certifikat. Iskrena hvala vsem predavateljem, udeležencem in sodelujočim organizacijam, ki ste se odzvali vabilu in s svojim prispevkom soustvarili dan, poln novih idej in iskrenih pogovorov.
Morda MADE WITH Z ni bil le dogodek, ampak vaja iz poguma. Poguma, da stopiš do neznanca, da postaviš vprašanje, ki si ga do zdaj zadrževal zase ali da prvič rečeš naglas, kaj si v resnici želiš početi. Ko so se vrata Ypsilona proti večeru zapirala, so mladi odhajali polni zapiskov na listkih, na telefonu … in glavami polnimi idej. Nekateri z novim stikom, drugi z novim zavedanjem, verjetno vsi z istim občutkom, da prihodnost ni nekaj, kar jih čaka. Prihodnost so oni sami.
Dogodek MADE WITH Z je organiziral Zavod Ypislon in je del projekta, ki ga vodi Andragoški center Slovenije, sofinancirata pa ga Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada plus (ESS+). Made with Z.
